1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług gabinetu kosmetologicznego Prosta Kreska Kosmetologia (dalej: „Gabinet”).
2. Gabinet świadczy usługi z zakresu:
– stylizacji oprawy oka (m.in. stylizacja brwi i rzęs, lifting, laminacja, henna);
– peelingów chemicznych;
– mezoterapii mikroigłowej i kosmetologii pielęgnacyjnej.
3. Celem Gabinetu jest świadczenie usług kosmetycznych z zachowaniem najwyższych standardów higieny, bezpieczeństwa i profesjonalizmu.
4. Korzystanie z usług Gabinetu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. REZERWACJA WIZYT
1. Wizyty można rezerwować osobiście w Gabinecie, telefonicznie, przez media społecznościowe (Instagram, Facebook) lub za pośrednictwem systemu rezerwacji online Booksy .
2. Rezerwacja jest potwierdzona w momencie otrzymania potwierdzenia ze strony Gabinetu.
3. W przypadku spóźnienia Klienta powyżej 15 minut, wizyta może zostać skrócona lub odwołana.
4. Odwołanie wizyty możliwe jest najpóźniej 24 godziny przed planowanym terminem. W przypadku późniejszego odwołania lub nieobecności – wizyta przepada.
5. W przypadku niepojawienia się na wizycie bez wcześniejszego odwołania dwukrotnie, Gabinet zastrzega sobie prawo do zablokowania możliwości rezerwacji kolejnych wizyt przez danego Klienta.
– O decyzji o blokadzie Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną (za pośrednictwem mediów społecznościowych, telefonu lub SMS-a).
– Odblokowanie możliwości rezerwacji może nastąpić wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem Gabinetu. Klient wówczas jest zobowiązany do wpłacania każdorazowo zadatku wartości 50% przed każdą kolejną umówioną wizytą w ciągu 12h od zarezerwowania terminu.
3. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
1. Zabiegi wykonywane są wyłącznie na osobach pełnoletnich lub powyżej 16 roku życia za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
2. Przed przystąpieniem do zabiegu Klient zobowiązany jest do wypełnienia karty klienta oraz udzielenia informacji o stanie zdrowia i przyjmowanych lekach.
3. Gabinet ma prawo odmówić wykonania zabiegu, jeśli istnieją przeciwwskazania zdrowotne lub higieniczne.
4. Klient zobowiązany jest do stosowania się do zaleceń przed- i pozabiegowych przekazanych przez kosmetologa.
5. W przypadku wystąpienia reakcji niepożądanej po zabiegu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Gabinetem.
4. ZASADY HIGIENY I BEZPIECZEŃSTWA
1. Wszystkie zabiegi wykonywane są przy użyciu sterylnych lub jednorazowych narzędzi.
2. Gabinet przestrzega obowiązujących przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
3. Personel Gabinetu posiada odpowiednie kwalifikacje oraz odbywa regularne szkolenia z zakresu higieny i bezpieczeństwa zabiegowego.
5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za:
– skutki zabiegu, jeśli Klient zataił informacje o stanie zdrowia;
– skutki nieprzestrzegania zaleceń pozabiegowych przez Klienta;
– reakcje alergiczne na produkty kosmetyczne, o ile nie były wcześniej znane lub zgłoszone.
2. Klient ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego zachowania na terenie Gabinetu.
6. CENNIK I PŁATNOŚCI
1. Aktualny cennik usług dostępny jest w Gabinecie oraz (jeśli dotyczy) na stronie internetowej, profilach społecznościowych Gabinetu i systemie rezerwacji online Booksy.
2. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług.
3. Płatność za usługi może być dokonywana gotówką, kartą płatniczą lub BLIK (po wcześniejszym uzgodnieniu).
7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Prosta Kreska Kosmetologia Martyna Dudek-Lubecka NIP: 8952296058 REGON: 543249331 prowadzącego działalność kosmetyczną pod nazwą Prosta Kreska.
2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu rejestracji wizyt, wykonania usług kosmetycznych oraz kontaktu z Klientem.
3. Klient ma prawo do wglądu, poprawienia i usunięcia swoich danych zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO.
8. REKLAMACJE
1. Reklamacje należy zgłaszać niezwłocznie po wykonaniu usługi, nie później niż w terminie 3 dni roboczych.
2. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia.
3. W przypadku uznania reklamacji Gabinet może zaproponować:
– ponowne wykonanie usługi,
– wykonanie usługi zamiennej,
– częściowy zwrot kosztów.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
2. Aktualna wersja regulaminu jest dostępna w siedzibie Gabinetu, na stronie internetowej i profilach w mediach społecznościowych.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
